Felhasznált irodalom
Baddeley, A. (2005): Az emberi emlékezet. Osiris Kiadó, Budapest. 378-980.
Bartlett, F. C. (1958): Thinking. An Experimental and Social Study. Basic Books, New York.
Bartlett, F. C. (1985): Az emlékezés. Kísérleti és szociálpszichológiai tanulmány. Gondolat Kiadó, Budapest.
Bartlett, F. C. (1995) [1932]: Remembering. A Study in Experimental and Social Psychology. Cambridge University Press, Cambridge etc.
Berger, P. L. és Luckmann, T. (1998): A valóság társadalmi felépítése. Jószöveg Műhely Kiadó, Budapest.
Chomsky, N. (1995): Nyelv és elme. In: Uő.: Mondattani szerkezetek. Nyelv és elme. Osiris-Századvég, Budapest. 135-264.
Chomsky, N. (2006) [1968]: Language and Mind. Cambridge University Press, Cambridge etc.
Fehér Katalin (1999): A felvilágosodás pedagógiai eszméi Magyarországon. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest.
Hegedűs Gábor (2002): Projektpedagógia. Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Kar, Kecskemét.
Knausz Imre (2014): A fókusz mint oktatáselméleti kategória. http://www.tani-tani.info/fokusz_mint [2014.12.03.]
Kozma Tamás (2002): Iskolai műveltség. Educatio, 11. 4. sz. 658-661.
Medve Anna (2014): LAD és kompetencia. Kézirat.
Nahalka István (1999): Mi vagy ki az ördög, és hol van? Új Pedagógiai Szemle, 49. 12. sz. 21-26.
Nahalka István (2002): Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
Nagy Sándor (főszerk. 1976): Pedagógiai lexikon. Akadémia kiadó, Budapest.
Radnóti Katalin (2008): Projektpedagógia az integráció szolgálatában - Képzési Csomag a pedagógusképző felsőoktatási intézmények számára. Educatio Társadalmi Szolgáltató Közhasznú Társaság, Budapest.
A 9 tanári kompetencia összefoglalása: Az oktatási miniszter 15/2006. (IV. 3.) OM rendelete az alap- és mesterképzési szakok képzési és kimeneti követelményeiről. (Tanári mesterképzési szak.)