Mellékletek
1.1. melléklet – tanulmányrészletek a hátrányos helyzet fogalmához, törvényi meghatározásához
1.2. melléklet – a (halmozottan) hátrányos helyzettel kapcsolatos statisztikai adatok I.35
1.3. melléklet – a (halmozottan) hátrányos helyzettel kapcsolatos statisztikai adatok II.36
2.1. melléklet – „Társadalmi távolság” gyakorlat38
2.2. melléklet – Beiskolázás – körzetek, előnyben részesítés, deszegregáció
2.3. – A képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés bevezetése
2.4. melléklet – Arany János Program
3. melléklet – részletek az együttnevelés gyakorlati megvalósításának példáit tartalmazó kötetből54
35 Varga Aranka (2014): Hátrányos helyzet az iskolarendszerben. In: Cserti Csapó Tibor (szerk.): Legyen az esély egyenlő - Esélyteremtés a Sásdi kistérségben. PTE BTK Romológia és Nevelésszociológia Tanszék - Sásdi Többcélú Kistérségi Társulás, Pécs. 155-170.A) A hódmezővásárhelyi deszegregációs program55
B) Patrónusi, mentori vagy tutori rendszer működtetése – Hallgatói Mentorprogram56
G) Egyéni fejlesztési tervek alkalmazása a középiskolában61
www. http://nevtud.btk.pte.hu/files/tiny_mce/Romologia/Kiadvanyok/k%C3%B6tet%206.pdf [2014. 11. 12.]
36 Varga Aranka (2014): Hátrányos helyzet az iskolarendszerben. In: Cserti Csapó Tibor (szerk.): Legyen az esély egyenlő - Esélyteremtés a Sásdi kistérségben. PTE BTK Romológia és Nevelésszociológia Tanszék - Sásdi Többcélú Kistérségi Társulás, Pécs. 155-170.
www. http://nevtud.btk.pte.hu/files/tiny_mce/Romologia/Kiadvanyok/k%C3%B6tet%206.pdf [2014. 11. 12.]
http://www.fszk.hu/dobbanto/szakmai_anyagok/Belso-kepzes-IPR-munkafuzetszerkST-1.pdf [2014. 11. 10.]
54 Arató Ferenc - Varga Aranka (2012): Együttnevelés a gyakorlatban. Válogatás az óvodai és iskolai IPR intézményi adaptációs gyakorlataiból. Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest.
56 Szűcs Norbert (2012): Patrónusi, mentori vagy tutori rendszer működtetése - Hallgatói Mentorprogram. In: Arató Ferenc - Varga Aranka: Együttnevelés a gyakorlatban. Válogatás az óvodai és iskolai IPR intézményi adaptációs gyakorlataiból. Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest. 53-58.
57 Radics József (2102): Tanulás-tanítás eszközrendszere: IPR ernyőprogram. In: Arató Ferenc - Varga Aranka: Együttnevelés a gyakorlatban. Válogatás az óvodai és iskolai IPR intézményi adaptációs gyakorlataiból. Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest. 121-124.
58 Heffner Anna (2012): „A Maszat-hegyen innen". In: Arató Ferenc - Varga Aranka: Együttnevelés a gyakorlatban. Válogatás az óvodai és iskolai IPR intézményi adaptációs gyakorlataiból. Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest. 41-45.
59 Bedőné Fatér Tímea (2012): Hátránykompenzáció tervszerű egyéni fejlesztéssel. In: Arató Ferenc - Varga Aranka: Együttnevelés a gyakorlatban. Válogatás az óvodai és iskolai IPR intézményi adaptációs gyakorlataiból. Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest. 78-80.
60 Bedőné Fatér Tímea (2012): Hátránykompenzáció tervszerű egyéni fejlesztéssel. In: Arató Ferenc - Varga Aranka: Együttnevelés a gyakorlatban. Válogatás az óvodai és iskolai IPR intézményi adaptációs gyakorlataiból. Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest. 78-80.