- Andl Helga: Hátrányos helyzet
- Tartalomjegyzék
- Bevezetés - általános információk
- 1. modul
- 2. modul
- 3. modul
- 4. modul – A témához kapcsolódó egyéb, főként tanórán kívüli lehetőségek
- Mellékletek
- 1.1 melléklet – tanulmányrészletek a hátrányos helyzet fogalmához, törvényi meghatározásához
- 1.2. melléklet – a (halmozottan) hátrányos helyzettel kapcsolatos statisztikai adatok I.
- 1.3. melléklet – a (halmozottan) hátrányos helyzettel kapcsolatos statisztikai adatok II.
- 2.1. melléklet – „Társadalmi távolság” gyakorlat
- 2.2. melléklet – Beiskolázás – körzetek, előnyben részesítés, deszegregáció
- 2.3. melléklet – A képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés bevezetése
- 2.4. melléklet – Arany János Program
- 2.5. melléklet – Tanodák
- 3. melléklet - részletek az együttnevelés gyakorlati megvalósításának példáit tartalmazó kötetből
- A) A hódmezővásárhelyi deszegregációs program
- B) Patrónusi, mentori vagy tutori rendszer működtetése – Hallgatói Mentorprogram
- C) Tanulás-tanítás eszközrendszere: IPR ernyőprogram
- D) „A Maszat-hegyen innen”
- E) Mediáció az iskolában
- F) Hátránykompenzáció tervszerű egyéni fejlesztéssel
- G) Egyéni fejlesztési tervek alkalmazása a középiskolában