Skip navigation

  • Andl Helga: Hátrányos helyzet
  • Tartalomjegyzék
  • Bevezetés - általános információk
  • 1. modul
  • 2. modul
  • 3. modul
  • 4. modul – A témához kapcsolódó egyéb, főként tanórán kívüli lehetőségek
    • 4.1. SZOCIOPOLY
    • 4.2. MENTORTÁRSAS
    • 4.3. FILMVETÍTÉS
  • Mellékletek
    • 1.1 melléklet – tanulmányrészletek a hátrányos helyzet fogalmához, törvényi meghatározásához
    • 1.2. melléklet – a (halmozottan) hátrányos helyzettel kapcsolatos statisztikai adatok I.
    • 1.3. melléklet – a (halmozottan) hátrányos helyzettel kapcsolatos statisztikai adatok II.
    • 2.1. melléklet – „Társadalmi távolság” gyakorlat
    • 2.2. melléklet – Beiskolázás – körzetek, előnyben részesítés, deszegregáció
    • 2.3. melléklet – A képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés bevezetése
    • 2.4. melléklet – Arany János Program
    • 2.5. melléklet – Tanodák
    • 3. melléklet - részletek az együttnevelés gyakorlati megvalósításának példáit tartalmazó kötetből
      • A) A hódmezővásárhelyi deszegregációs program
      • B) Patrónusi, mentori vagy tutori rendszer működtetése – Hallgatói Mentorprogram
      • C) Tanulás-tanítás eszközrendszere: IPR ernyőprogram
      • D) „A Maszat-hegyen innen”
      • E) Mediáció az iskolában
      • F) Hátránykompenzáció tervszerű egyéni fejlesztéssel
      • G) Egyéni fejlesztési tervek alkalmazása a középiskolában
« Előző | Következő »

3. melléklet - részletek az együttnevelés gyakorlati megvalósításának példáit tartalmazó kötetből

A) A hódmezővásárhelyi deszegregációs program
B) Patrónusi, mentori vagy tutori rendszer működtetése - Hallgatói Mentorprogram
C) Tanulás-tanítás eszközrendszere: IPR ernyőprogram
D) „A Maszat-hegyen innen"
E) Mediáció az iskolában
F) Hátránykompenzáció tervszerű egyéni fejlesztéssel
G) Egyéni fejlesztési tervek alkalmazása a középiskolában
« Előző | Következő »