7.1 melléklet
Az iskola általános jellemzői multikulturális szempontból
Az iskolában jó légkör uralkodik. | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
Az iskolában kiegyensúlyozott a tanár-diák |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
Az iskolában pozitív együttműködés jellemző a szülők és a pedagógusok között |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
Az iskola támogatja a pozitív emberi kapcsolatok kialakulását a különböző kulturális hátterű diákok között |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
Az iskolai környezet kialakítása során figyelembe veszik a tanulók kulturális hátterét |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
Az intézményi környezet tiszta és rendezett |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A környezet tükrözi az oda járó diákok sokszínű kultúráját |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
Az iskola figyelembe veszi a különböző diákok igényeit és emberi szükségleteit |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A pedagógus a gyermekekben rejlő pozitív tulajdonságokra, képességekre épít |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A pedagógus rendszeresen megerősíti a gyermekek önbizalmát |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A pedagógus minden diákját elfogadja |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A pedagógus figyelembe veszi a tanulók szociokulturális hátterét |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A pedagógus változatos oktatási módszereket alkalmaz a tanítás során |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A tanórán biztosítják az órán kívüli ismeretek beépítését a tanítási folyamatba |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A tananyagban helyet kap a diákok kultúrája, nyelve |
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
A pedagógus gyakran alkalmaz kooperatív technikákat a kapcsolatok formálása céljából | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 |