Skip navigation

  • V. Gilbert Edit - Az irodalomoktatás módszertanához a felsőoktatásban.
  • 1. HELYZETKÉP NAPJAINK BÖLCSÉSZKÉPZÉSÉRŐL, PÉCSI FÓKUSSZAL
    • Bevezetés
    • Valódi tanítás, valódi kérdések – módszerek
    • A felsőoktatás sok szempontból – zárvány
    • Heterogén hallgatói csoportok és a differenciálás igénye a felsőoktatásban
    • Jövőkép és motiváció a bölcsészképzésben
  • 2. A PERFORMATÍV EGYETEM IDEÁJA, PÉCSRŐL
  • 3. A PERFORMATIVITÁS MŰVÉSZI ÉRTELMÉRŐL
  • 4. ALKALMAZOTT IRODALOMELMÉLET A BIBLIOTERÁPIÁBAN, ÉLŐ IRODALOM AZ ISKOLÁBAN ÉS A TUDOMÁNYBAN
  • 5. A HIBA NEM AZ ÖN GYERMEKÉBEN VAN
    • MELLÉKLET: E. SZABÓ LÁSZLÓ: A hiba nem az ön gyermekében van...
  • 6. A PERFORMATIVITÁS SZÍNHÁZI MODELLJE TÁRSADALMI KOMMUNIKÁCIÓVÁ TÁGUL,
  • 7. ÍRÁS ÉS KRITIKAI GYAKORLAT
  • 8. SZABAD ELŐADÁS
  • 9. INKUBÁTORSZITUÁCIÓVAL
  • 10. NÉV NÉLKÜL – SAJÁT VAGY IDEGEN
  • 11. MONOLÓG, DIALÓGUS, POLILÓGUS – Bahtyin (a képzés magasabb szintjein, például doktori iskolában)
  • 12. HÉTKÖZNAPOK EGY ISMERETLEN KÖZELMÚLTBÓL (összevont gyakorlatok egy emblematikus anyagon: alkalmazások)
« Előző | Következő »

1. HELYZETKÉP NAPJAINK BÖLCSÉSZKÉPZÉSÉRŐL, PÉCSI FÓKUSSZAL

Bevezetés

Valódi tanítás, valódi kérdések – módszerek

A felsőoktatás sok szempontból – zárvány

Heterogén hallgatói csoportok és a differenciálás igénye a felsőoktatásban

Jövőkép és motiváció a bölcsészképzésben

« Előző | Következő »