8. Kérdések
1.
Milyen
források és lépések alapján és milyen nemzetközi egyezményben rögzített
alapelvek szerint készítene családfát?
2.
Mi
a különbség a leszármazási tábla és a családfa között?
3.
Milyen
célok határozzák meg a nemesi és a polgári genealógiák készítését?
4.
A
tananyagban szereplő családtörténeti irodalom (pl. Édes anyaföldem vagy Ahogy
elkezdődött, vagy Földesi estvék)
alapján mutassa be, miként járulnak hozzá a jól megírt családtörténetek a családok
megismeréséhez!
5.
Tárlatvezetőként az internet segítségével hogyan mutatná be a
Babenberger-család művészi családfáját? (csoportmunka)
6.
Mi
köti össze a tananyagban szereplő 19. századi családokat? Elemezze a interdiszciplináris
megközelítési módokkal a kapcsolódási pontokat!
7. A tananyag
alapján kik a csoport által összeállított családtörténeti képeskönyv híres szereplői?
(csoportmunka)
8. Kik az Ön által összeállított saját családtörténeti
képeskönyv szereplői? (egyéni munka)