A Pedagógiai napló elkészítésének/értékelésének szempontjai



A Pedagógiai napló elkészítésének/értékelésének szempontjai
Elkészítési, értékelési szempontok Igen Részben
Nem
A Pedagógiai napló borítóján olvasható:
  • cím, alcím (tárgyhoz kapcsolódó gyakorlat, szempontsor megnevezése)
  • a hallgató neve, szakja
  • tanulmányi év és szemeszter, kurzuskód.
     
A Pedagógiai napló bevezetője rögzíti:
  • a gyakorlat helyszínét/helyszíneit (intézmény/ek neve, címe)
  • mentor, tereptanár, szakvezető, gyakorlatvezető nevét.
     
A Pedagógiai napló bevezetője rögzíti:
  • a gyakorlat helyszínét/helyszíneit (intézmény/ek neve, címe)
  • mentor, tereptanár, szakvezető, gyakorlatvezető nevét.
     
A Pedagógiai napló bevezetője számba veszi a tapasztalatszerzés forrásait pl.:
  • az elemzett foglalkozások, tevékenységek adatait
  • a tanulmányozott dokumentumokat, forrásokat, eszközöket stb.
     
A Pedagógiai napló bevezetője bemutatja:
  • a megfigyelési, elemzési szempontokat (azok kiválasztásának, összeállításának, analizálásának indokait)
  • a vonatkozó neveléselméleti tudástartalmakat, értelmezési kereteket (hivatkozott szakirodalmi források, bibliográfia adatainak feltüntetésével).
     
A Pedagógiai napló - megfelelően strukturálva - tartalmazza a tapasztalatok rögzítését, elemzését, értékelését.      
A Pedagógiai napló összefoglalója összegzi a tanulságokat, következtetéseket, a személyes szakmai reflexiókat.      
A Pedagógiai napló végén a felhasznált irodalom olvasható, pontos bibliográfiai adatokkal
(szerző, cím, kiadó, kiadási évszám/ folyóiratban megjelent tanulmány esetén a folyóirat címe, kiadás éve, száma, oldalszám).