8. Kérdések

1.      Milyen források és lépések alapján és milyen nemzetközi egyezményben rögzített alapelvek szerint készítene családfát?

2.      Mi a különbség a leszármazási tábla és a családfa között?

3.      Milyen célok határozzák meg a nemesi és a polgári genealógiák készítését?

4.      A tananyagban szereplő családtörténeti irodalom (pl. Édes anyaföldem vagy Ahogy elkezdődött, vagy Földesi estvék) alapján mutassa be, miként járulnak hozzá a jól megírt családtörténetek a családok megismeréséhez!

5.      Tárlatvezetőként  az internet segítségével hogyan mutatná be a Babenberger-család művészi családfáját? (csoportmunka)

6.      Mi köti össze a tananyagban szereplő 19. századi családokat? Elemezze a interdiszciplináris megközelítési módokkal a kapcsolódási pontokat!

7.      A tananyag alapján kik a csoport által összeállított családtörténeti képeskönyv híres szereplői? (csoportmunka)

8.       Kik az Ön által összeállított saját családtörténeti képeskönyv szereplői? (egyéni munka)